کاهش ۲۷ درصدی جرائم و ۱۷ درصدی تصادفات در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کاهش ۲۷ درصدی جرائم و ۱۷ درصدی تصادفات در این شهرستان طی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل، در طول عید نوروز سال جاری شاهد کاهش ۲۷ درصدی جرایم در این شهرستان بودیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در طول سال گذشته، ۳۳ درصد در تصادفات فوتی ، یک درصد در تصادفات جرحی و ۱۶ درصد در تصادفات خسارتی، کاهش داشته ایم و در نوروز ۱۴۰۰ در زمینه تصادفات، شاهد ۱۷ درصد کاهش بوده ایم .

 

محمدی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی پرونده های جرایم سایبری گفت: در زمینه کشف پرونده های سایبری ۷۴ درصد افزایش و در زمینه دستگیری ۱۳۳ درصد افزایش داشته ایم. اولویت پرونده های جرایم سایبری به ترتیب کلاهبرداری اینترنتی ، برداشت اینترنتی غیر مجاز و مزاحمت اینترنتی بود و حدود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال مبالغ برداشت شده از حساب مردم عودت شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: طی سال گذشته در کشف جرایم ۲۱ درصد و در دستگیری مجرمان ۲ درصد افزایش داشتیم و در زمینه مواد مخدر نیز ۲۸ درصد افزایش کشف و ۲ درصد  افزایش دستگیری ثبت شده است.

 

سرهنگ علی اصغر محمدی افزود: در طول سال گذشته، بیش از ۲۵ باند سرقت دستگیر و متلاشی شدند . تعداد چهار هزار و ۱۱۲ پرونده قضایی در کلانتری‌ ها تشکیل و چهار هزار و ۸۵۰ فقره احکام قضایی اجرا شده است./

کد خبر 1043992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha