برگزاری اختتامیه جشنواره شعر انتظار به تعویق افتاد

جوانمرد از به تعویق افتادن اختتامیه جشنواره شعر انتظار در شهرستان زرندیه خبر داد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به اینکه اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی که قرار بود روز دوشنبه23 فروردین ماه در شهرستان زرندیه برگزار شود، به علت اوج گیری مجدد ویروس کرونا به تعویق افتاد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اختتامیه این جشنواره پس از بهبود اوضاع، احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: بیش از ۱۶۰ اثر از شاعران ۱۵ استان کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسیده اس که آثار توسط سه تن از شاعران و ادیبان صاحب نام کشور  داوری شده و از نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر بعمل خواهد آمد.

 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در زرندیه نیز خبر داد و گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکسی از آثار هنرمندان عکاس استان مرکزی با همکاری حوزه هنری استان از روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری مامونیه دایر شده است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته آماده بازدید علاقمندان است تعداد بیست اثر از هنرمندان عکاس استان از جمله آقایان امیرقادری، ابوالفضل بختیاری، یاسرمحمدخانی، محمد وروانی فراهانی، سینایعقوب پور، مجیدسامانیان، علی اصغریوسفی، علی رحیمی، پیام صفری و امیدجعفرنژاد در معرض نمایش قرار گرفته است.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: هفته هنر انقلاب اسلامی همه ساله همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی برگزار میگردد.

کد خبر 1044010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha