توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند لرستانی

ابدالی پور گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله هفتم توزیع گوشت قربانی در بین ایتام و نیازمندان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت:کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان همزمان با شیوع بیماری کرونا در لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان پیشگام شدند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه تاکنون طی 6 مرحله گوشت قربانی بین ایتام و نیازمندان لرستان توزیع شده است، افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله هفتم توزیع گوشت قربانی در استان لرستان برگزار می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: در مرحله ششم توزیع گوشت قربانی، بالغ بر هزار و 200 بسته گوشت یک و نیم کیلویی در بین نیازمندان و ایتام لرستانی توزیع می شود

 

وی افزود: این طرح  به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیه  اجرایی می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: یاری رساندن به نیازمندان در تمامی دوران ها اهمیت ویژه ای دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا که زندگی روزمره مردم به خصوص نیازمندان را دچار مشکل کرده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی با اشاره به فعالیت های جهادی و خودجوش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا و یاری رساندن به مردم، افزود: ضدعفونی و گندزدایی از اماکن عمومی و مساجد، اجرای طرح قربانی و توزیع گوشت قربانی در مساجد، ایجاد کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، غذایی و پک های بهداشتی در بین ینازمندان و تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و خانواده های درگیر با بیماری کرونا در محلات و جمع آوری کمک های مردمی برای یاری رساندن به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحران کروناست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگ هنری مساجد لرستان اظهار کرد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته  است و امروز جوانان با محوریت مساجد یاری رسان مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به توصیه رهبری و کمک به نیازمندان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

 

کد خبر 1044033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha