برگزاری برنامه های ماه رمضان با بهره‌گیری از فضای مجازی

ربیعی از برگزاری مراسم و برنامه های ماه مبارک رمضان با بهره گیری از فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابوالفضل ربیعی» در نشست هماهنگی مراسمات مجازی ماه مبارک رمضان در اراک که با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی برگزار شد، ضمن تبیک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و بهره گیری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت و اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در این ماه ضروری است.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن تاکید بر فعالیت و تلاش دستگاه های فرهنگی و دینی برای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های این ماه پر خیر و برکت افزود: متاسفانه امروز به واسطه شیوع بیماری کرونا شاهد قرمز شدن وضعیت استان مرکزی هستیم و این مسئله برنامه های ماه مبارک رمضان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت هیئت های مذهبی در طول یک سال اخیر به ویژه در ایام ماه مبارک رجب و شعبان اشاره کرد و اضافه کرد: خوشبختانه عملکرد هیئت های مذهبی در طول یکسال گذشته بسیار خوب بوده و در راستای مقابله و کاهش بیماری کرونا بسیار موفق عمل کرده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هیئت ها مذهبی نیز همچون سایر بخش های جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا بیکار ننشسته و به فعالیت در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و همکاری با کادر بهداشت و درمان و سایر دستاندرکاران امر پرداخته و اقدامات موثر برای کاهش آسیب ها این بیماری انجام داده اند.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به شرایط استان، در حال حاضر برگزاری برنامه ها به شکل مجازی مد نظر است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود شرایط و برگزاری برنامه ها به صورت حضوری و جمعی باشیم.

 

ربیعی اضافه کرد: برنامه ریزی مراسم مجازی هیئت ها با مشارکت دستگاه هایی چون سازمان تبلیغات و شهرداری ها در دستور کار قرار گرفته و هیئت های مذهبی تابع مصوبات و دستورات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 30 مسجد شهر اراک برای برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین اعلام آمادگی کردند، گفت: همه ظرفیت های لازم برای استقبال و برگزاری برناه های مجازی را پای کار خواهیم آورد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در سایر شهرستان ها نیز در دستور کار کانون بسیج مداحان است، گفت: امید است با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت مردم شرایط بیماری تغییر پیدا کند و بتوانیم مراسم و برنامه های ماه مبارک رمضان را به شکل پرشوری برگزار کنیم.

کد خبر 1044044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha