زحمات معلمان در ایام کرونا  بی بدیل بود

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: معلمان در ایام کرونا به درستی بر رسالت خود عمل کرده و فعالیتی بی بدیل در رابطه با آموزش دانش آموزان به نمایش گذاشتند.

به گزار ش خبرگزاری شبستان از ارومیه،«حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی» روز پنجشنبه(19فروردین) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در ارومیه، گفت: صیانت از شان و جایگاه و نیز توجه به حقوق دریافتی معلمان ضرورتی اجتناب ناپذیر در این برهه است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: زحمات غیرقابل تصور معلمان در ایم کرونا بی بدیل است.

 

وی با اشاره درگیری والدین با آموزش غیر حضوری و لمس مشکلات معلمان، تصریح کرد: امروز پدر و مادرها هم درگیر آموزش شده اند و با بروز و شیوع ویروس کرونا آموزش فرصتی ایجاد شده تا در کنار تمام مشکلات، ارتباط والدین با فرزندان نیز تقویت شود.

 

امام جمعه ارومیه گفت: ایام کرونا بسیاری از مشاغل و فعالیت های اجتماعی و مدنی را دگرگون کرد که آموزش و پرورش از این اتفاق بیشترین سهم را دارند و بیشترین آسیب را دریافت کرده اند.

 

قریشی با بیان اینکه زحمات آموزش و پرورش در سال گذشته واقعا جای قدردانی دارد، خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی در بحث آموزش و پرورش و سایر مسایل مردم و مسوولان خود را توانستند به سرعت با شرایط وفق دهند و آموزش، تعلیم و تربیت ادامه یافت هرچند در بحث آموزش آنچه که به قلب انسان آرامش دهد، حاصل نمی‌شود ولی کار بسیار بزرگی انجام شده است.

 

وی  در خاتمه اظهار کرد: همان طور که در سند تحول آمده است باید بهه به مساله تربیت و مباحث دینی  بیش از گذشته توجه شود.

کد خبر 1044052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha