افزایش آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید ۱۹ در لرستان

کوشکی با اشاره به افزایش روز افزون بیماران کرونایی، گفت: همراهی مردم مهم ترین راه کنترل و مهار بیماری کروناست.

« مریم کوشکی»در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، با اشاره به قرمز شدن وضعیت همه شهرهای استان در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: از مردم درخواست می شود که با رعایت پروتکل های بهداشتی با کادر درمان همراه باشند تا این روزهای سخت را به سلامت بگذرانیم.

 

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی، بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست ها، استفاده صحیح از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی  در این روزها باید بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مقابله با کرونا امروز رفتار مردم بسیار پراهمیت است، اذعان داشت: از همه توقع داریم با استفاده از تمام توان در فرهنگ‌سازی و کنترل این بیماری همیاری داشته باشند.

 

کوشکی با اشاره آمار روز افزون مبتلایان در استان لرستان، ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 73 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند و تعداد سه بیمار به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به جدیدترین وضعیت ابتلا و فوت ناشی از کووید 19 در استان، افود: تا امروز 19 فروردین ۱۴۰۰ درمجموع بیماران کووید۱۹ در استان به 82 هزار و 799 نفر  افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، 3 بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به یک هزار و 424 نفر رسید.
 

کوشکی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس، مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

کد خبر 1044055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha