پخش سه مستند ویژه ماه مبارک رمضان در سیمای مرکز کردستان

جعفر عبدالملکی از پخش سه مستند داستانی ویژه ماه مبارک رمضان در سیمای مرکز استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان روز پنج شنبه(19 فروردین ماه جاری) در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان صدا و سیمای مرکز استان برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده است.

 

وی افزود: پخش برنامه‌های سفره سلامت ویژه آموزش پیشگیری کرونا و اجرای برنامه‌های ویژه افطار و سحر از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

وی خاطرنشان کرد: سیمای مرکز کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان همچنین سه مستند داستانی و پخش سریال را در بنامه‌های خود تدارک دیده تا برای مخاطبان پخش کند.

 

مدیرکل صدا و سیمای کردستان اعلام کرد: گرچه وضعیت کرونا در استان وخیم است و باید اهمیت موضوع برای مردم اعلام شود اما باید تا جایی که مقدور است برنامه‌های تجمعات کاهش یابد.

 

عبدالملکی اضافه کرد: ماه رمضان فرصت موثری برای کاهش دورهمی‌ها و تجمعات است تا شاهد کاهش ویروس کرونا باشیم و غلظت ابتلا به کرونا کمتر شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400  اعلام کرد: انتخابات سال جاری سرنوشت ساز بوده و دشمن هم از آن بعنوان فرصت استفاده می‌کند و باید مراقب توطئه دشمن بود.

 

عبدالملکی انتخابات را بیانگر جابجایی قدرت یک هیات دولت به هیاتی دیگر دانست و اضافه کرد: صدا و سیما در چهار محور در خصوص دعوت مردم به انتخابات برنامه‌ریزی کرده که  بیان اهمیت انتخابات و تبیین و آگاه‌سازی مردم، تبلیغ و فراخوان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از محورهای مورد نظر صدا و سیما ویژه انتخابات است.

 

 

کد خبر 1044061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha