طرح بیستم های ۲۰ تومانی در بروجرد برگزار می شود

اصالت پور گفت: مرحله چهارم طرح بیستم های ۲۰ تومانی به هدف تهیه بسته معیشتی ویژه رمضان خانواده های نیازمندان در بروجرد آغاز شده است.

«حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تاکنون چند مرحله از طرح بیستم های 20 تومانی به همت کانون فرهنگی هنری هنری مسجد و با رویکرد حمایت از نیازمندان برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح با مشارکت خیران 250 بسته غذایی و پک میوه ویژه خانواده های نیازمند شهرستان بروجرد تهیه و توزیع شد.


وی بیان کرد: در مرحله دوم با مشارکت مردم و خیران قبوض آب، برق و گاز خانواده های نیازمند پرداخت شد.


اصالت پور با اشاره به برگزاری مرحله سوم طرح بیستم های 20 تومانی، افزود: در این مرحله شیر خشک جهت کمک به خانواده های نیازمندان دارای نوزاد شیر خوار تهیه و توزیع شد.

 

وی از اجرای مرحله چهارم طرح بیستم های 20 تومانی خبداد و ابراز کرد:  در این مرحله با مشارکت خیریت بسته های غدایی ویژه نیازمندان و محرومان تهیه و در بین آنان توزیع می شود.


این مدیر کانون خاطرنشان کرد: در این طرح خیران و افراد توانمند می توانند با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان از ایتام و نیازمندان حمایت کنند.


اصالت پور بیان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری کمیل و موکب جوانان بروجرد بانک اطلاعاتی از خانواده های نیازمند بروجردی تهیه شده است.


مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بروجرد اظهار کرد: با جذب حمایت خیران و افراد توانمند به صورت ماهانه و موردی از خانواده های تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت می شود.

کد خبر 1044073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha