لزوم مدیریت واحد در تأمین آب زراعی

فرخی با اشاره به اینکه وجود مدیریت واحد می‌تواند از بروز هرگونه چالش در مسیر تأمین آب زراعی جلوگیری کند، گفت: استفاده بهینه از آب پشت سد برای مصارف کشاورزی و ظرفیت‌های محلی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رسول فرخی» در نشست استاندار گیلان با مجمع نمایندگان استان که امروز (پنجشنبه، ۱۹ فروردین) در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه جلسه امروز با حضور مدیران سازمان های جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای استان برگزار شد و به موضوعات مرتبط با این مجموعه ها اختصاص داشت، گفت: استفاده بهینه از آب موجود پشت سد برای مصارف کشاورزی و ظرفیت‌های محلی، مورد تأکید قرار گرفت.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه بر لزوم مدیریت توزیع آب کشاورزی در فصل زراعی جاری تأکید شد، افزود: وجود مدیریت واحد می‌تواند از بروز هرگونه چالش در مسیر تأمین آب زراعی جلوگیری کند.

 

وی به تأکید صورت گرفته به مدیران مرتبط برای اهتمام و انسجام لازم در این مسیر اشاره و اضافه کرد: امیدواریم سال زراعی جاری با کمترین چالش و مشکلی برای کشاورزان سپری شود.

 

در ادامه این نشست، «جبار کوچکی نژاد» و «سیدعلی آقازاده» نمایندگان رشت، «مهرداد گودرزوند چگینی» نماینده رودبار، «خلیل بهروزی فر» نماینده فومن و شفت، «کاظم دلخوش» نماینده صومعه سرا، «حسن محمدیاری» نماینده رضوانشهر، ماسال و تالش در مجلس شورای اسلامی دیدگاه های خود در ارتباط با اهمیت تأمین آب کشاورزی را مطرح کردند.

 

همچنین «امیر مرادی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری، «وحید خرمی» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و «مسعود الماسی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گزارشی از فعالیت های انجام شده مرتبط با دستور جلسه بیان داشتند. 

کد خبر 1044095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha