قبل از دیر شدن باید محدودیت های کرونایی در شیراز افزایش داده شود

اسکندرپور گفت: شهرداری شیراز از نظر پشتیبانی و لجستیکی در زمینه مدیریت کرونا برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی کامل دارد و باید تا دیر نشده محدودیت و کنترل در شیراز افزایش داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه ١٩ فروردین) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: در شرایط کنونی شیوع کرونا، اعمال محدودیت‌های جدی در کوتاه مدت در مدیریت این بیماری موثر خواهد بود.

شهردار شیراز افزود: عدم اعمال محدودیت‌های جدی در کوتاه مدت موجب ایجاد مشکلات بلند مدت در شیراز و سایر نقاط قرمز و نارنجی استان فارس خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز برای اجرای تصمیم چگونگی فعالیت ناوگان حمل و نقل و عمومی شیراز برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده است.

شهردار شیراز با تاکید بر اعمال دورکاری به عنوان یکی از اعمال محدودیت ها بیان کرد: دورکاری یک سومی کارکنان در مجموعه‌های مختلف شهرداری شیراز در روزهای گذشته اعمال شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری شیراز از نظر پشتیبانی و لجستیکی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی کامل دارد و باید تا دیر نشده محدودیت و کنترل در شیراز افزایش داده شود.

کد خبر 1044110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha