مساجد باید محور برنامه‌های فرهنگی و انقلابی باشد

حجت الاسلام راشدی نوری با اشاره به اینکه همه ما باید آمادگی کامل برای انجام همه کارهای بزرگی که انقلاب و نظام پیش رو دارد داشته باشیم گفت: مساجد باید محور برنامه‌های فرهنگی و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدی‌نوری» ظهر امروز(پنجشنبه، 19فروردین) در مصلی مسجد جعفری و در دیدار با سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: همه روزهای هفته در مسجد جعفری صومعه‌سرا برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هیئت امنا، بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد جعفری با همراهی هم برنامه‌های منسجم را برگزار می‌کنند افزود: مسجد جعفری صومعه‌سرا از لحاظ ظاهر موقر است و با تجهیزات بیشتر می‌توان جوانان بیشتری را جذب این مسجد کرد.

 

وی با بیان اینکه مصلی شهرستان نیاز به توجه بیشتری دارد زیرا در شأن مردم این شهرستان نیست گفت: نیاز است که مصلای کنونی بازسازی شود یا یک زمینی دیگر برای ساخت یک مصلی تعبیه شود.

 

حجت‌الاسلام راشدی نوری با اشاره به اینکه همه ما باید آمادگی کامل برای انجام همه کارهای بزرگی که انقلاب و نظام پیش رو دارد داشته باشیم تصریح کرد: مساجد باید محور برنامه‌های فرهنگی و انقلابی باشد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: باید مردم کسی را که پشتیبان این نظام و انقلاب است انتخاب کنند تا مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند.

کد خبر 1044112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha