افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در آستارا غیرقانونی است

مصائب افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در آستارا را غیرقانونی دانست و گفت: تاکسی ‌داران به هیچ عنوان اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه ‌ها را ندارند و با متخلفان برخورد می ‌شود.

«غلامرضا مصائب» دقایقی پیش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: تا امروز مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر آستارا به سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری ابلاغ نشده است.

 

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا با بیان اینکه هرگونه تغییر در نرخ کرایه‌ ها نیاز به مصوبه دارد، افزود: رانندگان تاکسی ملزم به رعایت نرخ های قانونی فعلی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بر این اساس هرگونه افزایش کرایه تاکسی تا زمانی که روال قانونی آن طی نشود تخلف محسوب می ‌شود، تصریح کرد: فعالان حمل و نقل عمومی درون شهری بندر آستارا مكلف به رعایت قانون و تبعیت از نرخ جاری و عدم مطالبه كرایه بیشتر از مسافران هستند.

 

مصائب با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی می شود، گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد عده معدودی زحمات و خدمات همکاران پرتلاش ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری را زیر سوال ببرند.

 

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش نرخ در مسیرهای مختلف، می ‌توانند گزارش ‌های خود را از طریق شماره ‌های ۴۴۸۲۲۰۲۶ و ۱۳۳ به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و یا به گشت و بازرسی سازمان که در معابر و میادین شهر حضور دارند اطلاع دهند.

کد خبر 1044118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha