۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان آستارا بستری هستند

بصیری مقدم با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ بیمار کرونایی در بخش و آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند، گفت: وضعیت کنونی بسیار شکننده است و احتمال افزایش بیماران وجود دارد.

«فرید بصیری مقدم» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: وضعیت آستارا از لحاظ رنگ بندی کرونایی قرمز است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا به تعداد بستری ها در بخش و آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۳۳ بیمار کرونایی در بخش و آی سی یو بستری هستند.

 

وی وضعیت کنونی را بسیار شکننده عنوان و تصریح کرد: احتمال دارد تعداد بستری ها افزایش پیدا کند.

 

بصیری مقدم، دورهمی های خانوادگی و ورود گردشگران را از دلایل قرمز شدن آستارا اعلام کرد و گفت: از شهروندان انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت و از حضور در محل های پرتجمع خودداری کرده و در دورهمی ها خانوادگی شرکت نکنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با اشاره به اینکه در وضعیت قرمز و طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه های ۲،۳،۴ به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: انتظار از صنوف و بازاریان این است به قانون احترام گذاشته تا شاهد شکستن زنجیره انتقال باشیم و به وضعیت عادی برگردیم.

 

بصیری مقدم با بیان اینکه از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا ۳۰۲ نفر در شهرستان آستارا واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه حدود ۷۵ درصد جمعیت شهرستان آستارا واکسینه می شوند.

کد خبر 1044125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha