ایجاد ۲۰۰ هزار شغل توسط سازمان بسیج/ خودکفایی برنج  اولویت‌ گیلان شود

سلیمانی با بیان اینکه گیلان از استان‌های مستعدی است که بتوان اقتصاد مقاومتی مردم سالار را در همه جنبه‌ها محقق کند لذا خودکفایی برنج باید به اولویت‌ مسئولان تبدیل ‌شود گفت: ۲۰۰ هزار شغل تثبیت شده در کشور توسط این سازمان در سال جاری ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «غلامرضا سلیمانی» عصر امروز(پنجشنبه، 19فروردین) در جلسه برنامه‌ریزی تحقق شعار سال که در محل استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی است و هدف مقام معظم رهبری هم از انتخاب شعار سال رسیدن به یک ایران قوی‌تر است.

 

رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در همه مولفه‌ها اعم از قدرت دفاعی و امنیت، قدرت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قوی است افزود: کشورمان از نظر ظرفیت‌ها و تجربه بسیار قوی است که افتتاح پروژه‌های زیرساختی مهم نشان دهنده این موضوع مهم است.

 

وی با بیان اینکه به دلایلی در  بعد اقتصادی علیرغم این همه سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها، ضعف‌های بزرگی مشاهده می‌شود گفت: متاسفانه نتوانسته‌ایم یک انقلاب اقتصادی در کشور به وجود بیاوریم.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه اگر همه ظرفیت‌های کشور در همه ابعاد در کنار هم قرار بگیرد در بعد اقتصادی قدرت ما تکامل پیدا می‌کند تصریح کرد: خوشبختانه استان گیلان در همه ابعاد از جمله از نظر جغرافیای، ظرفیت گردشگری و صنایع دستی، محصولات کشاورزی، مرز با دیگر کشورها و... ظرفیت‌های خوبی را دارا است.

 

رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه گیلان از استان‌های مستعدی است که بتوان اقتصاد مقاومتی مردم سالار را در همه جنبه‌ها محقق کند خاطرنشان کرد: بعضی از موضوعات را به صورت ملی و استانی تجربه کرده‌ایم که یکی از این موضوع بحث خودکفایی برنج است.

 

وی با بیان اینکه گزارش مرتب از مسئولان مربوطه استان خواسته شود تا جشن خودکفایی برنج در استان برگزار شود اظهار کرد: خودکفایی برنج باید به اولویت‌ مسئولان تبدیل ‌شود.

 

سلیمانی با اشاره به برندسازی شرکت‌های دانش بنیان افزود: در کشور واحدهای تولیدی بسیار خوبی وجود دارد که در اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال کمک می‌کند و در این راستا بسیج در زمینه برندسازی محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی آمادگی لازم را دارد.

 

رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه  ۲۰۰ هزار شغل تثبیت شده در کشور توسط این سازمان در سال جاری ایجاد شده است گفت: تسهیلات و مهارت‌آموزی شغل‌‌ها هم بر عهده سازمان بسیج است.

 

وی با بیان اینکه قطب‌های تولیدی و تشکیل تعاونی ظرفیت‌های مردمی است که باید توسعه یابد تصریح کرد: در استان گیلان بیش از یک هزار و 93 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار و اشتغالزا تشکیل شده است.

 

سلیمانی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی برای اقتصاد مقاومتی مردم سالار استفاده کرد بیان کرد: با اقتصاد مقاومتی مردم سالار، درآمد اقتصادی خانوارها افزایش پیدا می‌کند و تحریم‌ها در معیشت مردم تاثیری نمی‌گذارد.

 

رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ظرفیت بسیج یک ظرفیت بی انتهاست و از تشکیلات انقلاب اسلامی در خدمت ملت ایران است خاطرنشان کرد: ما پشتیبان رزمندگان و فرماندهان جنگ اقتصادی هستیم.

کد خبر 1044142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha