پذیرش طلبه در مرکز فقهی عالم آل محمد (ع)

مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) تحت اشراف آیت الله صدیقی از میان طلاب مستعد و علاقه مند به تحصیل در رشته تخصصی فقه و اصول دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) تحت اشراف آیت الله صدیقی از میان طلاب مستعد و علاقه مند به تحصیل در رشته تخصصی فقه و اصول برای سال تحصیلی 1401-1400 دانش پژوه می پذیرد.

اتمام سطح یک، قبولی در مصاحبه ورودی شامل مصاحبه علمی، تهذیبی و مصاحبه روانشناسی، از جمله شرایط ثبت نام در رشته تخصصی فقه و و اصول در مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) است.

 

ارائه سابقه تدریس، ارائه مدارک کسب رتبه برتر در رویدادهای علمی، پژوهشی مراکز حوزوی و غیرحوزوی(المپیادها، جشنواره ها و ...)، ارائه اثر چاپ شده در مجلات معتبر علمی حوزوی و غیرحوزوی از مولفه هایی است که جزو اولویت های پذیرش دانش پژوه می باشد.

 

علاقه مندان واجد شرایط تا 31 فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا در رشته تخصصی فقه و اصول مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و منابع مصاحبه علمی می توانید به تارنمای مرکز به آدرس Alem.thaqalain.ir مراجعه کنید.  در صورت هرگونه سوال نیز می توانید از ساعت 10 صبح الی 16 با شماره های 22195116 و 09910302139 تماس بگیرید.

 

برای ثبت نام حضوری نیز می توانید به مرکز فقهی عالم آل محمد (ع) به نشانی تهران، ازگل، خیابان نوبهار، کوچه گلستان شرقی، حوزه علمیه امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مراجعه کنید.

 

کد خبر 1044171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha