بستری ۷۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان

رخ‌شاد از بستری ۷۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر داد و گفت: آمار بستری‌ها در بیمارستان‌های استان نگران کننده بوده و همچنان در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن رخشاد» امروز(جمعه، 20 فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 710 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند از طرفی آمار بستری‌ها در بیمارستان‌های استان نگران کننده بوده و آمار آن همچنان در حال افزایش است.

 

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان عنوان کرد: بر اساس آمارها و اطلاعات ما تعداد 140 بیمار کرونایی فقط در طول روز گذشته در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

 

رخ‌شاد با بیان اینکه در حال حاضر شمار بیماران بدحال در بیمارستان‌های استان گیلان به 90 نفر رسیده است تصریح کرد: 10 نفر از این بیماران بدحال در طول روز گذشته و به جهت وخامت وضعیت‌شان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

 

وی اذعان کرد: از روز 13 فروردین به مدت دو هفته دوره کمون و پنهان بیماری کرونا محسوب می‌شود و در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن انتظار داریم شمار بیماران ما در بیمارستان‌های استان گیلان افزایش پیدا کند.

 

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان خاطرنشان کرد: از 17 شهرستان استان گیلان هم‌اینک 13 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و امیدواریم مردم با پرهیز از حضور غیرضروری در اماکن عمومی، دوره‌همی‌ها و با زدن ماسک به ما در کنترل بیماری کمک کنند.

کد خبر 1044260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha