۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

مظاهری گفت: پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه شعبان المعظم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی همزمان با ماه شعبان المعظم با هدف کمک به نیازمندان با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین این برنامه و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان است.

 

مظاهری گفت: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: بسته های گوشت متبرک قربانی در بسته های یک و نیم کیلویی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۳۷ نقطه استان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی گفت: تاکنون چهار مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی با هماهنگی های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده که توسط کانون های منتخب بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری در شهر و روستاها پس از تحویل بسته های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته های گوشت متبرک را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می کنند.

 

مظاهری ضمن قدردانی از زحمات برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س)، این اقدام را جلوه ای از مواسات و همدلی بنا به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای امید آفرینی موجب خوشحالی نیازمندان به ویزه در مناطق محروم شده است.

 

کد خبر 1044331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha