کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی اجرایی ستاد مقابله با کرونا در سطح محلات هستند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت مطالبه گری فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور برپایی برنامه های فرهنگی و معرفتی ویژه ماه رمضان با توجه به قوانین و مقررات شرایط کرونایی گفت: حوزه مسجد بیشترین اهتمام را برای رعایت قوانین بهداشتی در نظر دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری که شنبه ۲۱فروردین در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوهای اجرایی ستاد مقابله با کرونا در سطح محلات با محوریت مساجد هستند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: حوزه مسجد بیشترین اهتمام را برای رعایت قوانین بهداشتی در نظر دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت استمرار فعالیت های فرهنگی در شرایط کرونا بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون همواره در صفوف مقدم پیشگیری و مقابله با بیماری منحوس کرونا قرار داشتند. 

 

وی ادامه داد: برپایی برنامه های مسجد در قالب قوانین و مقررات بهداشتی با همراهی و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونا محقق می شود به ویژه آنکه در ایام ماه رمضان نیز این برنامه ها توسعه پیدا می کند. 

 

۱۴ گروه سرود کانون فرهنگی هنری مسجد متقاضی شکل گیری هستند

 

مدیر ستاد فهما استان البرز بیان کرد: پیگیری و اهتمام به منظور برپایی طرح ملی ایران قوی در قالب برنامه ریزی مدون و تشکیلاتی با هدف پویایی کانون های فرهنگی هنری مسجد ادامه دارد.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: متناسب با تفاهم نامه همکاری با حوزه هنری و کانون های مساجد شناسایی و ظرفیت سازی فعالیت های هنری و فرهنگی اعم از سرود و نمایش در حال انجام است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در خصوص ویژه برنامه های ماه رمضان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: حضور در فضای مجازی به منظور برپایی برنامه ها، نشست با مربیان تئاتر و سرود معرفی شده از طرف حوزه هنری استان البرز و پیگیری مطالبات کانون ها به منظور برپایی برنامه های ماه رمضان همچنین پیگیری برگزاری دوره های آموزشی در قالب عکس نوشته و اینفوگرافی از جمله اقداماتی است که در ماه رمضان انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1044336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha