توزیع ۴۰ بسته معیشتی توسط کانون دوستداران مهدی روستای جیجان رود ملایر

سعادت گفت: ۴۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی روستای جیجان رود ملایر در ماه رمضان توزیع می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان ماه مبارک رمضان   برنامه های مناسبتی این ایام توسط  کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر در  فضای مجازی انجام خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر  افزود: این برنامه ها شامل برگزاری ختم قرآن و برنامه های دینی و فرهنگی به صورت همه روزه  در این ایام است

 

وی با بیان اینکه توزیع 40 بسته معیشتی نیز در بین خانواده های نیازمند در  در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد گفت:  برای هر کدام از این بسته ها 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی  توزیع یک هزار ماسک رایگان، ذبح یک عدد گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان به مبلغ 3 میلیون تومان  و.. را نیز از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان  برشمرد.

سعادت با بیان اینکه توزیع 5 میلیون تومان به صورت کارت هدیه در بین ایتام نیز در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این کانون است گفت: در صورت رفع مشکلات کرونا و وضعیت بهتر برنامه افطاری تعدادی از خانواده های نیازطکند برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برنامه شب های قدر  نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هزینه این برنامه ها از سوی خیران و اعضای کانون تقبل می‌شود گفت: در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه نیز از سوی خیران 90 بسته برنج هر کدام به صورت یک بسته ده کیلویی در بین خانوادههای نیازمند توزیع شد.

وی افزود: همچنین توسط یکی از خیران نیز 12 قلم لوازم منزل برای یک خانواده که بر اثر آتش سوزی منزل آنها با خسارت شدید مواجه شده بود  تهیه و به همت کانون به این خانواده اهدا شد

وی با بیان اینکه این کانون در سال 94 مجوز تاسیس گرفته و حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

کد خبر 1044369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha