خیمه دشمن درصدد ضربه زدن به جبهه اسلام است

حجت الاسلام فاضلی، گفت: خیمه دشمن با عده و عده درصدد ضربه زدن به جبهه اسلام است اما مکتب و اندیشه حسینی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

 حجت الاسلام  حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فرهنگی که از حماسه عاشورا با نام اسلام ماندگار شده یادگار حرکت انقلابی سید الشهدا (ع) است، تاریخ اسلام مدیون حماسه حسینی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه باید جبهه خود را مشخص کرده و آیا ببینیم در جبهه حق و یا کفر قرار گرفته ایم، دشمنان اسلام پس از شهادت سید الشهدا (ع) تا به امروز به دنبال حذف و یا کمرنگ ساختن واقعه کربلا بوده اما به مدد الهی این حماسه لحظه به لحظه به شیفتگانش افزوده خواهد شد.

 

حجت الاسلام فاضلی افزود: دشمن با تمام قوا در برابر جبهه حق تا دندان مسلح بوده بنابراین نباید با غفلت فرصت نفوذ را به مستکبران داد، جوانان، طلاب و تمامی اقشار دل در گرو انقلاب داده و از مکتب حسینی و ولایت فقیه پاسداری کنند، در دوران دفاع مقدس برخی خانواده ها پنج و برخی هفت شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند، شهدا با شهادت خویش درخت اسلام را آبیاری کرده و مکتب حسینی را به همگان معرفی کردند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با تبیین گام دوم انقلاب مسیر و مکتب حسینی را به جوانان معرفی کرده و خوشبختانه جوانان در جهت پاسداری از انقلاب و نظام آتش به اختیار عمل می کنند.

 

وی گفت: دشمن در پی دوقطبی سازی در نظام است اما رهبر فرزانه ما این اجازه را به دشمن نمی دهد، قطبی جز ولایت فقیه و نقشه ای جز نقشه ولی زمان وجود ندارد، همانگونه که امتیاز حاج قاسم سلیمانی این بود که جز ولایت فقیه به مکتب دیگری اعتماد نداشت ، فرزندان انقلاب به قدری قدرتمند ظاهر شده اند که خواب دشمن جهت تسلط بر نظام هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

کد خبر 1044419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha