اهدا کنندگان خون در ساعت منع تردد شبانه جریمه نمی شوند

بنی عقیل گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا افرادی که نسبت به اهدای خون در ماه مبارک رمضان اقدام می کنند در ساعت منع تردد شبانه جریمه نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید صادق بنی عقیل» عصر امروز (شنبه 21 فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در طول شب مراکز انتقال خون استان گلستان پذیرای اهدا کنندگان است.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی در کشور منع تردد از ساعت 22 تا سه صبح در نظر گرفته شده است که این مهم باعث کاهش مراجعات اهداکنندگان به مراکز خون می شود.

 

بنی عقیل یادآور شد: بیشترین مراجعات ما برای اهدای خون در سطح استان در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و علی آباد است و نیاز است که ستاد کرونا تدابیر لازم را برای این منظور بیندیشد.

 

وی گفت: پیشنهاد ما این است که بتوانیم پلاک خودروهای این افراد را به پلیس راهور معرفی کنیم و این افراد از جریمه منع شوند و یا اینکه از طریق بسیج و سپاه این افراد به مراکز اهدای خون منتقل شوند.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان بیان کرد: همچپنین در صورت تامین اعتبار می توانیم هزینه آژانس افراد مراجعه کننده به مراکز اهدای خون را بپردازیم.

 

گفتنی است، در ستاد کرونا مصوب شد که شماره پلاک خودروی اهدا کنندگان خون از سوی انتقال خون استان به پلیس راهور در ماه مبارک رمضان ارائه می شود و این افراد براساس مصوبه ستاد کرونا جریمه نخواهند شد.

 

کد خبر 1044440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha