پذیرش سطح ۲ و ۳ در مدرسه تخصصی قرآن و عترت آغاز شد

حجت الاسلام گلشن آبادی گفت:پذیرش طلبه سطح ۲ و ۳ پیوسته در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «تاريخ و سيره اهل‌ بیت ع» تا پایان اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

حجت‌الاسلام «نعمت اله گلشن ‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد بیان كرد: مدرسه تخصّصي قرآن و عترت در راستاي تحوّل این حوزه علمیه در سال ۱۳۹۶ تأسیس‌شده است و در جهت بهره‌برداري هرچه بيشتر از فيوضات علمي و معنوي قرآن كريم و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به فعاليت مي‌پردازد.

 

مدير مدرسه تخصصي قرآن و عترت افزود: در اين مدرسه تخصّصي برنامه‌های علمي، آموزشي و پژوهشي متنوعي در حال اجرا می‌باشد كه برگزاري دوره‌های تخصّصي سطح ۲ و ۳ پیوسته در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «تاريخ و سيره اهل‌بیت علیهم‌السلام» ازجمله اين برنامه‌ها است.

 

وی با اشاره به پذيرش رشته‌هاي تخصّصي كه براي پنجمین سال پياپي در این مدرسه انجام مي‌پذيرد، خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند و مستعد پايه پنج و بالاتر پس از ثبت‌نام و احراز شرايط اوليه، در مصاحبه علمي و عمومي باهم به رقابت خواهند پرداخت و درنهایت، داوطلبین مستعد پذيرفته خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام گلشن ‌آبادی با اشاره به اينكه رويكرد رشته‌هاي تخصصي اين مدرسه «تربيت مدرّس » است، تأکید كرد: متوسط طول دوره‌های تخصّصي سطح ۲ و ۳ پیوسته، بدون احتساب پایان‌نامه ۴ سال است كه در اين مدت، طلاب با مباني، اصول و كاركردهاي رشته‌ي خود آشنا شده و مهارت ارائه و تدريس مباحث مربوطه را خواهند آموخت.

 

مدير مدرسه تخصصي قرآن و عترت ادامه داد: اعطاي دانشنامه تخصّصي سطح۳، امكان ادامه تحصيل در مقطع سطح چهار تخصصي و دكتري، بهره‌مندي از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه، امكان تدريس دروس مرتبط در مدارس علميه و... ازجمله مزاياي تحصيل در اين مدرسه تخصّصي است.

 

وی بابیان اینکه ثبت‌نام این مدرسه تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط، مزايا، اساتيد و نيز ثبت‌نام در آزمون این مدرسه به کانال پذیرش در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/pmqekh مراجعه کرده و يا با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۷ و ۰۹۱۵۶۹۳۷۴۶۳ تماس بگیرند.

کد خبر 1044457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha