ذبح ۷ راس گوسفند قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان

ظهیری از ذبح ۷ راس گوسفند قربانی و توزیع آن در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک شعبان خبر داد.

«علی ظهیری» با اشاره به فعالیت های کانون در ایام ماه مبارک شعبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا(ع) برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین کمک های همدلانه و مومنانه در این ایام داشته که همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا(ع) مسجد جامع راوه افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ما متفاوت با سال های گذشته برگزار شد و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی از جمله کارهای انجام شده در این راستا بود.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا مشکلات متعددی را برای همگان ایجاد کرد، ادامه داد: بسیاری از خانواده ها به دلیل تعطیلی مشاغل آسیب های بسیاری دیدند که کمک به این عزیزان در دستور کار کانون قرار گرفت.

ظهیری همچنین به ذبح 7 راس گوسفند قربانی به ارزش 25میلیون تومان در روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: سهیم‌شدن در ثواب قربانی روز ولادت حضرت ولی عصر (عج) به نیت سلامتی و تعجیل در فرج ایشان انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا مسجد جامع راوه ادامه داد: گوشت قربانی میان 350خانواده کم برخوردار در روستای راوه و کهک با عنوان #مهر مهدوی با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س)، هیئت قائم آل  محمد و پایگاه بسیج امام علی (ع)، عطیه شش خواهران با همکاری و حضور روحانی روستا حاج آقا روشنی توزیع شده است.

 

ظهیری گفت: با کمک‌های مومنانه خیران در نیمه شعبان، و همزمان با  ولادت امام زمان (عج) طرح خرید گوسفند و قربانی کردن آنها و توزیع گوشت قربانی میان350 خانواده کم برخوردار در روستای راوه وکهک وحتی نیازمندان وآسیب دیدگان کرونا در روستاهای اطراف در قم و دلیجان اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: امید است بتوانیم با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران و مردم مومن و متدین در راستای کمک به نیازمندان گام های اساسی برداریم.

کد خبر 1044468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha