توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان

ملک شاهکوهی گفت: در ماه مبارک رمضان در سه مرحله ۳۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان گلستان بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز (شنبه 21 فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: 300 هزار خانواده از مجموع 522 هزار خانوار گلستانی در طرح شهید سلیمانی مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: همچنین از نظر جمعیتی یک میلیون و 100 هزار نفر از مجموع یک میلیون و 980 هزار گلستانی در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: باید طرح شهید سلیمانی در استان تداوم پیدا کند و در پیک چهارم کرونا متوقف نشود تا بتواند برخی از مشکلات را در استان برطرف کند.

 

وی یادآور شد: در سال گذشته 320 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و توزیع بسته های معیشتی و رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان نیز تداوم خواهد یافت.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در ماه مبارک رمضان در سه مرحله 30 هزار بسته معیشتی در سطح استان گلستان بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع می شود.

 

 

کد خبر 1044492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha