ویژه برنامه های صداوسیمای کرمان در ماه مبارک رمضان اعلام شد

صداوسیمای مرکز استان کرمان برنامه های مختلفی را برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان؛ احمدعلیرمضانی در تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان گفت: این برنامه ها با برنامه به وقت سحر ویژه سحرهای ماه مبارک آغاز می‌ شود.

 

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان افزود: این برنامه بخش های متفاوتی چون: ادعیه، مناجات سحرگاهی، یادی از یاران، دعای فرج، کلام بزرگان، دعای سحر، خاطرات رمضان، تغذیه در سحر، اذان و نماز صبح به همراه زیرنویس اذان شهرستان های استان، دعاهای ماه مبارک رمضان و توصیه های پزشکی به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

 


وی افزود: ماهِ ماه عنوان ویژه برنامه افطار سیمای مرکز کرمان است که از اول ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اذان مغرب به مدت 45 دقیقه بارویکرد ایجاد فضای معنوی و امید آفرینی و نشاط و با موضوعات مفاهیم و برکات ماه مبارک رمضان با بخش های پلاتو، میهمان ویژه، گزارش، مسابقه هنری، پیوند سلیمانی، شعر خوانی، تواشیح، مناجات، سرود  و مجموعه برنامه  اذان  و نماز مغرب پخش می شود. 

 


علیرمضانی در ادامه گفت: جزءخوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 18 تا 19 و هر شب  قرائت دعای افتتاح و سخنرانی از سیمای مرکز کرمان پخش می شود و ویژه برنامه شبهای قدر همزمان با لیالی قدر تقدیم مردم دیار کریمان می شود و دعای ابو حمزه ثمالی از محل گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدون حضور مخاطب تقدیم بینندگان رسانه استانی خواهد شد.

 


وی به چند برنامه تولیدی هم اشاره و در ادامه خاطر نشان کرد: به خدا نزدیک تر عنوان ویژه برنامه رادیو کرمان است  که در سحرگاهان با میهمانان ضیافت الهی از ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد با بخش های  گفتار ، کارشناسی، دعای روز، دعای سحر، اذان صبح، دعای فرج، تواشیح و احکام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

 

 

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با اشاره به ویژه برنامه افطار به مدت ۶۰ دقیقه، ویژه برنامه شب های قدر، جزءخوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 5 تا 6 صبح و عصرها از ساعت 18 الی 19  جزء خوانی قرآن از رادیو کرمان؛ از تولیدات معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز کرمان هم خبر داد.

 

کد خبر 1044493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha