گلایه از عدم تمکین محدودیت های کرونایی از سوی  برخی از مسئولان اصناف

جعفری گفت: متاسفانه با اعلام وضعیت قرمز ۶ شهر در گلستان مسئولان برخی از اصناف از پروتکل ها تمکین نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» ظهر امروز (شنبه 21 فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: وضعیت سرپایی بیماران کرونایی هیچ وقت در این حد نبوده است و تقریبا میزان تست مثبت بیماران کرونایی که به صورت سرپایی مراجعه می کنند در هر هفته 2.5 برابر شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: تست های مثبت تشخیص سریع کرونا نیز در استان گلستان روند افزایشی نشان می دهد.

 

جعفری یادآور شد: در حال حاضر 6 شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و باید فعالیت اداره کارکنان در دستگاه های اجرایی در این شهرها به میزان یک سوم کاهش پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه چهار شهر گلستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد و باید دستگاه های اجرایی در این شهرستان ها با یک دوم ظرفیت فعالیت کنند، افزود: فعالیت مشاغل گروه دو، سه، چهار در شهرهای قرمز و فعالیت مشاغل در گروه سه و چهار در شهرهای نارنجی با محدودیت همراه است و همچنین باید پروتکل های شهرهای قرمز و نارنجی در استان رعایت شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: متاسفانه با اعلام وضعیت قرمز برخی از شهرها برخی از اصناف از پروتکل ها تمکین نمی کنند.

 

 

کد خبر 1044510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha