کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد فضای مجازی به استقبال ماه رمضان می روند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های فرهنگی و معرفتی کانون های مساجد در ماه رمضان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد فضای مجازی به استقبال ماه رمضان می روند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان سال جاری در شرایطی است که متأسفانه جامعه گرفتار ویروس منحوس کرونا است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد فضای مجازی برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و معرفتی در قالب ماه مبارک رمضان بیان کرد: ایام الله ماه رمضان از ایام خاص الهی است که تربیت و توجه انسان را به دریافت ارزش ها و آرمان الهی جلب می کند. 

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: به منظور برپایی هرچه بهتر برنامه های ماه مبارک رمضان طرح تهیه و توزیع گوشت های قربانی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا اجرا می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبه گری کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در خصوص برپایی برنامه های ماه رمضان با رعایت قوانین بهداشتی کرونایی از جمله مسائلی است که انتظار می رود خبرگزاری شبستان نسبت به آن تأمل داشته باشد.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: برپایی دوره های آموزشی در قالب عکس نوشته و اینفوگرافی نیز از دیگر مسائلی است که انتظار می رود این مهم در قالب فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق شود. 

 

 

کد خبر 1044515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha