وقف ۳۱۰ مترمربع زمین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جویبار

رضاپور گفت: واقفین خیراندیش حاج غلامحسین متولی و حاج محمدعلی باغبانی جویباری شش دانگ یک قطعه زمین و بنای احداثی به مساحت ۳۱۰مترمربع را وقف کردند.

«رشید رضاپور» از وقف جدید در شهرستان جویبار خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: واقفین خیراندیش حاج غلامحسین متولی و حاج محمدعلی باغبانی جویباری شش دانگ یک قطعه زمین و بنای احداثی به مساحت 310مترمربع را وقف کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار ارزش این وقف را 20میلیارد ریال دانست و افزود: این وقف به نیت حسینیه و بیت الزهرا (س) در شهرک کارمندان شهرستان جویبار بوده است.

 

وی تصریح کرد: در راستای سنت حسنه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه باتوجه به سفارش ائمه و معصومین لازم است مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان جویبار در این راستا قدم بردارند.

 

رضاپور یادآور شد: سال گذشته مردم جویبار ۱۰ مورد وقف جدید داشتند  که امسال نیز درخواست ما این است در این زمینه ورود پیدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر باتوجه به مشکلات بیماری منحوس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار آمادگی خود را جهت مشاوره، راهنمایی و هدایت افراد برای وقف در راستای دانش بنیان پژوهش و تحقیقات در زمینه واکسن کرونایی،  کمک به بیماران صعب‌العلاج، نیازمندی‌های دارویی و درمانی،  اشتغال و تهیه جهیزیه و سایر اعلام می‌کند.

کد خبر 1044586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha