تلاش برای ترویج اقامه نماز سرمایه گذاری فرهنگی است

قاسمی طوسی با بیان اینکه انجام هرفعالیتی در حوزه ترویج اقامه نماز سرمایه گذاری فرهنگی است، گفت: ترویج نماز در قالب برنامه های فرهنگی و خلاق با توجه به شناخت مخاطبان و گروه های هدف در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» امروز(21فروردین)در جلسه اقامه نماز استانداری و فرمانداری های تابعه با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه اقامه نماز، جامعه را در برابر آسیب های فرهنگی مصون می دارد، بیان کرد: اساس کار ما ماهیت پیشگیرانه دارد، ما در سال های گذشته با ستاد اقامه نماز استان برنامه‌های متعددی برای کارکنان استانداری به‌صورت کارگاه آموزشی و هم برای سایرین به‌صورت ویدئوکنفراس برگزار کردیم تا به آگاهی‌بخشی جامعه در بحث اقامه نماز کمک کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه جامعه هدف ما همان بانوان نقش مهمی در نماز خوان شدن فرزندان ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: به‌علت محدودیت‌های کرونایی در سال گذشته از فضای مجازی و ویدئوکنفرانسی برای ترویج این فریضه واجب بهره بیشتری بردیم.

 

وی با بیان اینکه انجام هرفعالیتی در حوزه ترویج اقامه نماز سرمایه گذاری فرهنگی است، گفت: ترویج نماز در قالب برنامه های فرهنگی و خلاق با توجه به شناخت مخاطبان و گروه های هدف در دستور کار قرار دارد.  

کد خبر 1044592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha