پیاده ‌سازی ایستگاه‌های شناسایی آلودگی هوا در سطح شهر شیراز

دودمان گفت: با اقدام محیط زیست فارس پیاده ‌سازی ایستگاه‌های شناسایی آلودگی هوا در سطح شهر شیراز در ۲ روز آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (شنبه 21 فروردین) در شصت‌ و هشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای اجرای طرح تفكيک پسماند از مبدا در شهر شیراز اقدامات لازم به انجام رسیده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بدین ترتیب از سامانه «تفکیک پسماند از مبدا» در روز شیراز رونمایی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری در شیراز بیان کرد: طبق گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۵ کیلومتر از این فیبر از ۱۵۰ کیلومتر فاز دوم پروژه به انجام رسیده است.

دودمان ادامه داد: موانع پروژه‌های سامانه هوشمند اتوبوسرانی (BMS) و سامانه هوشمند تاكسيرانی (TMS) نیز در جلسه‌ ای با حضور معاون حمل ‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز مطرح می شود و پروژه اینترنت رایگان شهری در ایستگاه‌های قطار شهری نیز پیشرفت داشته است.

وی از برنامه ‌ریزی‌ها برای پیاده ‌سازی ایستگاه‌های شناسایی آلودگی هوا در سطح شهر شیراز خبر داد و گفت: سازمان محیط زیست فارس برای مدیریت آلودگی و تعیین حوزه متولی در شهرداری شیراز برای پیاده ‌سازی ایستگاه‌های شناسایی آلودگی هوا در سطح شهر شیراز اقدام کرده است که در 2 روز آینده اجرا خواهد شد.

کد خبر 1044594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha