اتصال بیش از ۲ هزار خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار

سهرابی گفت: در یک ماهه گذشته، ۲ هزار ۳۲۱ خانوار روستایی در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (شنبه 21 فروردین) ​​با اشاره به اتصال ۲۱ روستا در فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: 21 روستا در شهرستان های لارستان، فسا، فراشبند، مرودشت، لامرد، کوهچنار، رستم، مهر و اقلید به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: در یک ماهه گذشته، 2 هزار ۳۲۱ خانوار روستایی در این شهرستان ها به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شده اند.

وی اضافه کرد: این روستا ها شامل حسین آباد، علی آباد، کریشکی، کمال آباد و نجف آباد از توابع شهرستان لارستان، غیاث آباد و دولت آباد از توابع شهرستان فسا، احمدآباد، خرمایک، منصورآباد، بیرامی، برآفتاب، شهید آقایی و مرادی از توابع شهرستان فراشبند، پلنگی و کربلایی محمدحسین از توابع شهرستان مرودشت، دهنو از توابع شهرستان لامرد، سمغان از توابع شهرستان کوهچنار، روستای امیرایوب از توابع شهرستان رستم و روستای خالده از توابع شهرستان مهر با جمعیت هشت هزار و  ۱۳۰ نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  به شبکه پهن باند سیار اپراتور همراه اول مجهز شده اند.

سهرابی از راه اندازی سایت جاده ای اپراتور دوم در محور مواصلاتی «آسپاس- کاکان» نیز خبر داد و گفت: با احداث این سایت، ۹ کیلومتر از این محور تحت پوشش اپراتور دوم قرار گرفت و روستای «پهنابهی» اقلید نیز  با جمعیت ۲۷۰ نفر به شبکه پهن باند سیار ایرانسل مجهز شد.

کد خبر 1044596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha