اجرای طرح مواسات از  تامین شیرخشک تا هزینه درمان و عمل چشم

بشیری با بیان اینکه در تلاش هستیم که ۱۵۰ قوطی شیر خشک در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های محروم دارای نوزاد توزیع شود، گفت: با همت مؤسسه نسیم رحمت و کانون فرهنگی و هنری فتح ۷۰۰ خانوار در ۵ روستا در طول ماه مبارک رمضان افطاری داده می شوند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری فتح گنبد پیرمحمد عابد(ع) شهرستان ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان ایلام اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت کمک به محرومان، اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات در روستاهای اطراف گنبد پیرمحمد برگزار می‌شود.

 

«روح‌الله بشیری» گفت: کانون فرهنگی‌هنری فتح روستای گنبد پیرمحمد در طول سال با بهره‌گیری از شبکه خیرین و مؤسسه خیریه نسیم رحمت خدمات شایسته و ارزنده‌ای را به مردم و نیازمندان روستای گنبد پیرمحمد و روستاهای اطراف از ابتدای شیوع کرونا تا کنون انجام داده و در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز توزیع این کمک ها تداوم دارد.

 

وی یادآور شد: در ایام عید نوروز امسال ۵۰ بسته اهدایی بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی در اختیار خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا قرار گرفته‌است که ارزش هر بسته غذایی نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان بوده‌است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری فتح گنبد پیرمحمد عابد(ع) شهرستان ملکشاهی ابراز کرد: همچنین در ایام عید نوروز ۳۰ بسته اهدایی بنیاد احسان  و ارزش هر بسته  ۴۰۰ هزار تومان و  مبلغ ۲۰ میلیون تومان انواع اقلام غذایی شامل ماکارونی، روغن و غیره و مواد بهداشتی در بین خانوارهای بی‌بضاعت این دهستان توزیع شده‌است.

 

بشیری با اشاره به اینکه خدمات مذکور به مردم ۵ روستا با جمعیت ۷۰۰ خانوار تحت پوشش موسسه و کانون فرهنگی و هنری ارائه شده است، گفت: این روستاها شامل روستاهای گنبد، چم انار، شهید کشوری، خوشا دول، پاریاب و عشایر اطراف این روستاها صورت‌گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که ۱۵۰ قوطی شیر خشک در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده های محروم دارای نوزاد توزیع شود، همچنین در ماه مبارک رمضان مقرر شده‌است که با همکاری خیرین، مؤسسه نسیم رحمت و کانون فرهنگی و هنری فتح ۷۰۰ خانوار در ۵ روستای دهستان در طول ماه مبارک رمضان افطاری داده شوند و توزیع سبد غذایی صورت گیرد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری فتح گنبد پیرمحمد عابد(ع) شهرستان ملکشاهی با تقدیر از حمایت ها و کمک های موسسه خیریه و کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) استان قم، افزود: خوشبختانه خیرین و نیکوکارانی از کشور و سطح استان نگاه ویژه ای به ارائه خدمت و کمک در این مناطق با همکاری کانون فرهنگی و هنری فتح دارند که از این عزیزان تقدیر می شود.

 

بشیری با اشاره به اینکه بابت خرید لنز چشمی و هزینه درمان و عمل یکی از افراد نیازمند این روستا مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه شده‌است، ابراز کرد: در شب عید نیمه شعبان نیز ۱۰۰ کارت نان با هزینه ۴۵۰ هزار تومان به ۷۰۰ خانوار با کمک آستان قدس رضوی، طریق کمیته امداد و مؤسسه خیریه نسیم رحمت تامین و توزیع شده‌است.

 

کد خبر 1044619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha