«تبرکات مهدوی» مهمان سفره های نیازمندان چهارمحال و بختیاری شد

حجت‌الاسلام حسن امیری «تبرکات مهدوی» را طرح جدید توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان استان خواند و گفت: این طرح به مناسبت اعیاد ماه رجب و شعبان از ولادت امام علی(ع) در ۱۳ رجب آغاز و تا نیمه شعبان ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام «حسن امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع کرونا همچنان ادامه داشته و بسیاری از نیازمندان با مشکلات معیشتی رو به رو هستند توزیع کمک های مؤمنانه نیز ادامه دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری «تبرکات مهدوی» را طرح جدید توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان خواند و افزود: این به مناسبت اعیاد ماه رجب و شعبان از ولادت امام علی(ع) در 13 رجب آغاز و تا نیمه شعبان ادامه پیدا کرد.

 

وی از توزیع حدود سه هزار بسته معیشتی ارزاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این طرح خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک هزار بسته بهداشتی به ارزش 500 میلیون ریال نیز طی این ایام در میان نیازمندان استان توزیع شد.

 

امیری با بیان اینکه این بسته ها از محل درآمد موقوفات و کمک های خیرین جمع آوری و توزیع شده است، تصریح کرد: همزمان با این طرح بیش از 600 بسته پوشاک نیز جمع آوری و توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری همچنین از تهیه و توزیع 15 هزار ماسک در میان اقشار نیازمند استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام 18 گوسفند به ارزش 500 میلیون ریال نیز قربانی و توزیع گردید.

 

کد خبر 1044621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha