آغاز رزمایش بزرگ زنگ خطر کرونا در ایلام

رزمایش بزرگ زنگ خطر کرونا در ۲۸ نقطه شهر مرکز استان و ۱۲ شهرستان با فرمان استاندار ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، در حاشیه مراسم آغاز رزمایش بزرگ اعلام خطر کرونا که عصر امروز ( ۲۱ فروردین)  اظهار کرد: امیدواریم مردم شریف استان این هشدار را به عنوان آخرین اعلام خطر برای حفظ سلامتی و نجات جان خود جدی بگیرند.

 

«محمد نوذری» با بیان اینکه در این شرایط بحرانی خطر تهدید کرونا بسیار جدی و بیش از آن چیزی است که همه ما فکر می کنیم، افزود: در حال حاضر، در نقطه اوج پیک کرونا در موج چهارم قرار داریم و اگر در این شرایط خطرناک که با تراکم گسترده کرونا مواجه هستیم رعایت نکنیم فاجعه اتفاق می افتد.

 

استاندار ایلام هدف از اجرای رزمایش بزرگ اعلام خطر کرونا در استان را هشیاری بیش از پیش مردم از وضعیت خطرناک کرونا در استان عنوان کرد و گفت: امروز بایست همه علیه این ویروس مرگبار بسیج شویم و در این میان نقش مردم در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی بسیار تعیین کننده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با نواخته شدن آژیر خطر و دعوت مردم به «پویش درخانه بمانید» خطر گسترده ویروس کرونا در سرتاسر استان هشدار داده شده است و لازم است که مردم استان این هشدار را جدی بگیرند.

 

گفتنی است که رزمایش بزرگ اعلام خطر کرونا امروز بطور همزمان در ۲۸ نقطه شهر ایلام و ۱۲ مرکز شهرستان در استان با فرمان استاندار ایلام و با حضور گسترده دستگاه های درگیر در ستاد کرونا و با محوریت پدافند غیرعامل استان ایلام اجرا شد.

کد خبر 1044635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha