تحریم و تهدید دشمنان  برای ایران اسلامی یک عیب بزرگ است

آیت الله حسینی تحریم دشمنان را برای ایران اسلامی یک عیب بزرگ دانست و گفت: برای کشور پیرو اهل بیت (ع) و دارای ظرفیت های بالا و ارزشمند، تمدن و اندیشه های بلند تحریم و تهدید دشمنان زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: اقتصاد یکی از مسائل مهم و زیربنایی کشور برای پیشرفت در همه زمینه ها بوده و همچنین دشمنان با تحریم اقتصادی در تلاش برای تحت فشار گذاشتن کشور و مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کشوری از لحاظ اقتصادی زمین گیر بوده و تولید و اشتغال نداشته باشد، دشمن می تواند با استفاده از تحریم اقتصادی آن کشور را وابسته و تحت سلطه خود داشته باشد و چنین کشوری از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و .... تضعیف خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به دلیل کاسته شدن فشار اقتصادی دشمنان و توجه به زندگی و معیشت ملت بزرگ ایران اسلامی فرمانی در ابتدای هرسال صادر می کنند تا همه مردم دستگاه های حاکمیتی با ظرفیت های لازم در زمینه تولید و اشتغال گام بردارند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: اگر ملتی تولید داخلی نداشته باشد، کشوری فقیر، ضعیف و ناتوان بوده و دیگران برای اقتصاد و همه امورات این کشور تصمیم گیری می کنند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی کشوری توانمند و خودکفا شد، فشارهای سیاسی، اقتصادی و تحریم نمی تواند بر امورات آن کشور اثرگذاری لازم را داشته باشد.

 

وی ابراز داشت: کشور و مردم ما در زمینه نیروی کار، استعدادهای درخشان، آب، جنگل، معادن، نفت و گاز و .... توان و ظرفیت بالایی دارد که در دنیا کم نظیر است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه با وجود این ظرفیت های خدادادی دلیلی برای اقتصاد ضعیف و وابسته به خارج وجود ندارد، گفت: ما باید در همه زمینه ها پیشرفت کنیم و زیبنده نظام، ملت و کشور ما نیست که دشمنان بتوانند ما را تحریم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تحریم دشمنان را برای ایران اسلامی یک عیب بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: برای کشور پیرو اهل بیت (ع) و دارای ظرفیت های بالا و ارزشمند، تمدن و اندیشه های بلند تحریم و تهدید دشمنان زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عنایت پروردگار و توجه اولیای الهی پیشرفت های شگفت انگیزی در بسیاری از زمینه ها دارد و باید به اندازه ای قوی باشیم که بتوانیم به محرومان و مظلومان عالم نیز کمک کنیم.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه فرمان نوروزی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با پشتیبانی واقعی همراه است، گفت: دلیل این پشتیبانی همراهی مردم و ظرفیت های ارزشمند و غنی بوده که کشورمان جهت رشد و شکوفایی از داشتن آنها برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولان باید جهت تحقق فرمان نوروزی مقام معظم رهبری پای کار باشند، گفت: امروز ایران اسلامی تنها نبوده و پناهگاه مظلومان و ستم دیدگان و مرکز مبارزه با ظلم و استعمار است.

 

وی ضمن تاکید بر تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، گفت: اقتصاد به عنوان ستون فقرات اقتدار و پیشرفت کشور بوده و باید در ابعاد مختلف قدرتمندتر شویم.

کد خبر 1044693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha