فعالیت جهادی باید مبنتی بر فکر درست و تنها برای خدا باشد

آیت الله رجبی فعالیت جهادی را فعالیتی ارزشمند دانست و گفت: فعالیت جهادی باید مبنتی بر فکر درست و تنها برای خدا باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ا زخرم آباد،  « آیت الله محمود رجبی» امروز در دیدار با  فرمانده و جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع(، اظهار داشت: فعالیت جهادی کاری ارزشمند برای خدمت به مردم است.

 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و قائم مقام علامه مصباح(ره)، افزود: کار جهادی همانگونه که از اسم خود پیداست کاری بسیار با ارزش است که تنها خدا  میزان ارزش آن را دانسته و باید مخلصانه برای او باشد.

 

وی با اشاره به مدیریت جهادی علامه مصباح(ره)، ادامه داد: کار جهادی باید مبتنی بر فکر درست و تنها برای خدا باشد.

 

آیت الله رجبی با اشاره به اهمیت تلاش برای خدمت به مردم، افزود: جهاد، ایستادگی در برابر سختی ها و تحمل آن برای رشد فعالیت هاست.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر در مسیر کار ما در قرارگاه و موسسه و...سختی وجود نداشته باشد و کار به آسانی پیش رود باید شک کرد.

 

آیت الله رجبی در ادامه با تقدیر از فعالیت ها و تشکیلات حساب شده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) ابراز کرد: در دورانی برخی ها بیشترین فشار و هجمه را علیه فعالیت های علامه مصباح(ره) داشتند به نحوی که هر کسی جای او بود شاید کار را رها میکرد اما او نه تنها رها نکرد بلکه در شرایط سخت همواره چراغ روشن گر جامعه به سوی ارزش ها بود به نحوی که یک مقام غربی او را قاتل دموکراسی شوم غربی به شمار آورد.

 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و قائم مقام علامه مصباح(ره)، در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) بر لزوم حمایت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ه) از این ظرفیت تاکید ویژه کردند.

کد خبر 1044742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha