توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در استان مرکزی

حجت الاسلام ذوالفقاری از توزیع یک هزار و دویست بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستانهای خمین دلیجان و محلات خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، کمک به نیازمندان و محرومین امری ضروری و از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است و کانون های مساجد در این راستا تلاش های گسترده ای انجام می دهند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: تهیه و توزیع گوشت و بسته های معیشتی یکی از برنامه های این مجموعه است که باهمدلی و همراهی با سایر مجموعه ها و موسسات فرهنگی در حال انجام است.

 

وی ادادمه داد: تعداد ۱۲۰۰ بسته گوشت که به همت خیرین موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها برای نیازمندان بسته بندی شده بود توسط مدیران کانونهای مساجد شهرستان های خمین دلیجان و محلات به دست نیازمندان رسید.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این کمکهای مومنانه با دعای خیر نیازمندانی که به دلایل مختلف همچون نداشتن سرپرست و از کار افتادگی و یا بیکاری ایام کرونا در تهیه معاش به مواسات همدلی خیرین، محتاج شده اند به سفره آنها افزوده شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: همچنین خیرین ‌محلی در برخی کانونها جیره های خشک و تر شامل برنج و روغن و حبوبات را به این بسته ها افزوده بودند و تحویل نیارمندان دادند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: طرح قربانی نیمه شعبان به نیت سلامت وجود مقدس امام زمان (عج) در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و در حال انجام است.

کد خبر 1044756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha