توزیع بیش از ده هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان  توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر

مهدوی گفت:ده هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع می شود که تهیه وتوزیع این تعداد غذا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد.

«امیر مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در  ملایر گفت:با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در حال حاضر همه بقاع متبرکه شهرستان تعطیل شده و برنامه خاصی در بقاع متبرکه نداریم.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه  همزمان با ماه مبارک رمضان امسال نیز اداره اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت الهی را در دستور کار کار قرار دارد افزود: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی  و با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه افطاری ساده در راستای اجرای نیات واقفین توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با بسته بندی توزیع خواهد شد.

وی تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را از جمله محورهای طرح ضیافت الهی  در ماه مبارک رمضان برشمرد و و تصریح کرد: درصدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمات لازم را به  جامعه هدف در ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

مهدوی از توزیع ده هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد:  تهیه این تعداد غذا با رعایت همه پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد.

  وی با بیان اینکه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان نیز برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم جشن در بقاع شاخص انجام خواهد شد گفت: همچنین مراسم احیای شب های قدر را نیز مانند سال گذشته در فضای باز خواهیم داشت.

وی  با بیان اینکه در صورت تغیر وضعیت و اجازه ستاد ملی کرونا محافل انس با قرآن نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد:  سال گذشته بیش از ده هزار نفر از برنامه های شب های قدر که توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در پارک سیفیه برگزار شد بهره مند شدند

وی  با بیان اینکه  در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از دو هزار  بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 400 هزار تومان در بین خانواده های نیازمند و هدف شهرستان توزیع شد گفت: در صورت صلاحدید توزیع تعدادی بسته معیشتی را نیز در ماه  رمضان  خواهیم داشت.ط÷÷۲

کد خبر 1044762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha