کانون های فرهنگی هنری مساجد عملکرد مثبتی در طرح مواسات و همدلی دارند

فتایی با اشاره به اجرای هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم، بین نیازمندان لرستانی، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد عملکرد مثبتی در طرح مواسات و همدلی و دستگیری از نیازمندان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز(22 فروردین) در مراسم توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی، اظهار داشت: به همت ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه شهرستان قم، امروز هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان استان اجرایی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 415 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان لرستان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون با تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در راستای حمایت از نیازمندان پیشگام بوده اند.

 

 وی افزود: امروز برای هفتمین بار در استان یک هزار و 200 بسته  یک ونیم کیلویی گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

فتایی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به توصیه رهبری  و کمک به نیازمندان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

کد خبر 1044771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha