جایزه بهترین پوستر « اعتیاد باعث نابودی خانواده » به جوان هرمزگانی اعطاء شد

فرهادی نیا از اعطای جایزه بهترین پوستر در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد با عنوان « اعتیاد باعث نابودی خانواده » به یک جوان هرمزگانی خبرداد.

« فرهادی نیا »، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: همزمان با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی یاریگران زندگی که به صورت مجازی و همزمان در سراسر کشور با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، « مهران پندار »، جوان هرمزگانی موفق به کسب جایزه بهترین پوستر « اعتیاد باعث نابودی خانواده شد.

 

وی در ادامه به تشریح اهداف مهم این جشنواره پرداخت و افزود: ایجاد موج اجتماعی در میان فعالان رسانه‌ای در زمینه مبارزه همه‌جانبه با موادمخدر، تجمیع و انتشار آثار هنری شایسته و همچنین بسترسازی همگانی در فضای مجازی و جلب مشارکت‌های مردمی ازجمله این اهداف است.

 

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر هرمزگان گفت: 10 هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی یاریگران زندگی ارسال شده بود که از این میان 500 اثر با موضوعات فیلم کوتاه ، فیلم مستند ، پویا نمایی ، تیزر ، عکس ، پوستر و شعارهای پیشگیرانه داوری شد.

 

وی افزود: پس از بررسی هیات داوران، در نهایت 31 اثر برای دریافت جوایز به عنوان موارد برتر و برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

 

 

 

کد خبر 1044880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha