جزء خوانی قرآن کریم در ۳۰ مسجد و مکان مذهبی شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان

جعفری گفت: قاریان نوجوان و جوان شیرازی در ماه مبارک رمضان امسال در ۳۰ مسجد و مکان مذهبی شیراز به جزء خوانی قرآن کریم خواهند پرداخت که در فضای مجازی به صورت روزانه منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) با اشاره به برگزاری برنامه های ماه رمضان ۱۴۰۰ با رویکرد شهروندی در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: به دلیل بحران کرونا برنامه های ماه مبارک رمضان در شیراز به صورت مجازی و با رویکرد برنامه ها مردمی و شهروندی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: سال گذشته شهرداری شیراز برنامه جزء خوانی قرآن کریم در ۳۰ مسجد تاریخی شیراز را انجام داد و امسال نیز در ۳۰ مسجد و مکان مذهبی قاریان نوجوان و جوان شیرازی که رتبه ملی و بین المللی دارند به جزء خوانی خواهند پرداخت که در فضای مجازی به صورت روزانه منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تغییر نگاه سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، امسال در پی یافتن شهروندان مشارکت جو در برنامه های فرهنگی و احساس مسئولیت آنها هستیم.

جعفری اعلام کرد: در برنامه «شهر مهربان» با بازید سرزده از ۳۰ مسجد محله ای شیراز و از اصحاب مسجد که به تشخیص هیئت امنای مساجد و مردم محله، شهروندان مؤمن، مسئولیت پذیر، مشارکت جو و مهربان هستند، تجلیل شد.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره از برنامه فرهنگی، هنری «کلک کریمان» در ماه مبارک رمضان امسال گفت: در این برنامه با حضور جمعی از خوشنویسان شیراز در یکی از مراکز تاریخی و مذهبی شهر، آیات قرآن کریم خطاطی خواهد شد.

جعفری اعلام کرد: تولید هشت نمایش با محوریت جوانان و نوجوانان هنرمند مسجدی با عنوان «صحنه نیایش» و اکران دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان بر روی سازه های شهری از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری شیراز در این ماه مبارک است که از طریق صفحه رسمی @farhangi.shiraz  و دیگر صفحه های مجازی نیز منتشر خواهد شد.

کد خبر 1044908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha