سامانه «معین کالا» باید پل ارتباطی قوی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد

سنجری گفت:سامانه «معین کالا» باید پل ارتباطی قوی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد و باید علاوه بر ساماندهی این مجموعه به دنبال گسترش فعالیتها و پتانسیلهای موجود در معین کالا نیز باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۲۲ فروردین) در جلسه بررسی وضعیت و عملکرد سامانه فروش اینترنتی معین کالا که با حضور اعضای هیات مدیره و مسئولان شرکت تجارت سازان آویژه آریا گفت: با توجه به طی شدن مرحله رشد این پروژه دیجیتال مارکتینگ ورسیدن فعالیتهای آن به مرحله بلوغ باید ضمن حمایت از این سامانه در راستای توسعه و استقلال آن گام های بعدی برداشته شود.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر تشکیل شرکتی مستقل برای انجام فعالیتهای سامانه معین کالا، افزود: قطعا با توسعه فعالیتهای فعلی می توان شاهد تقویت و اخذ سهم موثری از بازار فروش اینترنتی کالا در کشور و ایجاد فرصتی برای رشد اقتصادی در این مجموعه باشیم.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت واحدهای غیرفعال وابسته برای این منظور بیان کرد: باید علاوه بر ساماندهی این مجموعه به دنبال گسترش فعالیتها و پتانسیلهای موجود در معین کالا نیز باشیم.

 

سنجری با تاکید بر اینکه معین کالا باید پل ارتباطی قوی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد، ادامه داد: رشد و توسعه و رسیدن این سامانه به قدرت نفوذی درسطح فروشگاه های اینترنتی مطرح کشور، می تواند فضایی مناسب برای ارائه خدمات و عرضه مستقیم کالا ها و تامین نیازمندیهای مردم و همچنین شهرداریها و سازمان ها و نهاد های مرتبط نیز باش

کد خبر 1044921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha