مسئولان شیراز در بحران کرونا برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند

ناصری گفت: در وضعیت اقتصادی کنونی و بحران کرونا شاهد فشار و سختی بر مردم هستیم و مسئولان باید بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: هدف اصلی یکپارچه سازی خدمت به شهروندان کلان شهر شیراز رفع مشکلات مردم و کاهش آلام آنها است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در وضعیت اقتصادی کنونی و بحران کرونا شاهد فشار و سختی بر مردم هستیم و مسئولان باید بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مشاجره و بگو مگوهای بی حاصل نتیجه ای جز دلزدگی ندارد و به دلیل آماده شدن جناح ها برای حضور در انتخابات پیش رو مشاهده این گونه رفتارها دور از انتظار نیست.

ناصری تصریح کرد: نباید از دایره انصاف خارج شویم و اگر تحلیل و یا نقدی بر عملکردها باشد باید به صورت علمی و منطقی و با رویکرد تخصصی و از روی صدق و دلسوزی بازگو شود.

وی ادامه داد: اغلب شهروندان از وضعیت کرونا دچار مشکل شده اند و برای پیشگیری منطقی از گسترش دوباره این بیماری منحوس به  جدیت و همراهی تمام لایه های اجتماعی و مدیریتی نیاز داریم.

ناصری اضافه کرد: از دولت تقاضای فراهم کردن حداقل معیشت مردم و پشتیبانی از اجرای صحیح و دقیق پروتکل های در نظر گرفته شده برای مهار این بیماری مهلک داریم.

وی تاکید کرد: شهروندان نیز توجه به تمامی مشکلات و محدویت هایی که در امرار معاش خود تقاضا می کنیم به گونه ای عمل کنند تا شیوع کرونا خسران جبران ناپذیر نشود.

کد خبر 1044937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha