ویژه برنامه های محتوایی ماه رمضان امسال در فضای مجازی دنبال می شود

حجت الاسلام محمد داداش زاده گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در اکثر شهرستان های استان امسال ویژه برنامه های محتوایی مخصوص ماه رمضان در فضای مجازی دنبال خواهد شد.

«حجت الاسلام محمد داداش زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی استان آمادگی برگزاری برنامه های محتوایی مجازی فضای مجازی و تولید محتوا از فعالیت ائمه جمعه محله‌ها در ماه مبارک رمضان و تعیین مسئولیت و اعطای جایگاه حقوقی برای اعضای شورای فضای مجازی را دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: تمام سعی خود را می کنیم در راستای تولید محتوا و اجرای مراسم مختلف در ماه رمضان بتوانیم از فضای مجازی بهترین استفاده را کرده و اجازه ندهیم انتشار ویروس کرونا فعالیت های مربوط به ماه مبارک رمضان را در حاشیه قرار دهد.

 

وی ادامه داد: مجموعه تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تمام قوا و با تمام امکاناتی که در دسترس دارد آماده تولید محتوای آموزه های دینی مرتبط با ماه مبارک رمضان در فضای مجازی است.

 

این مسئول اضافه کرد: ماه رمضان یکی از ماههای پر خیر و برکت است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و اجازه ندهیم وضعیت کرونایی موجود زمینه های اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین آموزه های اسلامی در این ماه مبارک را ناهموار کند.

کد خبر 1044947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha