پلمب ۵۹ واحد صنفی نقض کننده نکات بهداشتی کرونا در شهرستان شیراز

حقیقی گفت: در نظارت و بازرسی اخیر از اصناف و ادارات شهرستان شیراز۵۹ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند و فعالیت آنها تا پایان محدودیت ها متوقف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) در ستاد کرونای شهرستان شیراز گفت: طرح تشدید نظارت بر مشاغل چهارگانه و بازرسی از اصناف و ادارات شهرستان شیراز از امروز تا پایان موج چهارم کرونا اجرا می شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز افزود: این طرح با مشارکت ۴۰ تیم نظارتی از امروز آغاز شده است و به دلیل شیوع صعودی کرونا و تغییر رنگ شهرستان شیراز به قرمز نظارت و  بازرسی از فعالیت اصناف و ادارات در مناطق 11 گانه شهر شیراز و سه منطقه صدرا، بخش مرکزی و بخش ارژن تشدید شده است.

وی اضافه کرد: اکیپ های سیار مراکز بهداشت شهرستان شیراز بر مشاغل گروه یک به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت و بازرسی خواهند داشت و با متخلفان برخورد می شود.

حقیقی اعلام کرد: از 17 تا 20 فروردین جاری نیز سه هزار و 488 مورد نظارت و بازرسی از اصناف و ادارات شهرستان شیراز انجام شده است.

وی ادامه داد: در این نظارت ها به یک هزار و 816 نفر اخطار کتبی و شفاهی داده شد و ۵۹ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی پلمب شدند و فعالیت آنها تا پایان محدودیت ها متوقف می شود.

حقیقی تاکید کرد: تمامی صنوف گروه های شغلی 2 و سه و چهار ملزم به تعطیلی کامل هستند و فعالیت تمامی امکان ورزشی به ویژه باشگاه ها نیز ممنوع است و تمامی بوستان های شهرستان شیراز تعطیل شده اند.

کد خبر 1044951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha