فعالیت ۳۵۰ اکیپ نظارتی در شهرستان های استان فارس برای نظارت بر اصناف و ادارات

قاسم پور گفت: در حال حاضر نیز ۳۵۰ اکیپ نظارتی در تمامی شهرستان های استان فارس مشغول به فعالیت های نظارتی بر اصناف و ادارات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (یکشنبه 22 فروردین) در بازدید از آغاز طرح تشدید نظارت بر مشاغل چهارگانه و بازرسی از اصناف و ادارات شهرستان شیراز گفت: نظارت و بازرسی ها از زمان شیوع کرونا در استان فارس هیچگاه تعطیل نبوده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت کرونا ادامه داد: در حال حاضر نیز 350 اکیپ نظارتی در تمامی شهرستان های استان فارس مشغول به فعالیت های نظارتی بر اصناف و ادارات هستند.

وی اضافه کرد: اعمال و تشدید محدودیت ها با هدف مهار موج سهمگین شیوع  کرونا و حفظ سلامت مردم انجام می شود و بستری روزانه 350 نفر در بیمارستان های فارس زنگ خطر جدی است.

قاسم پور با تشکر از همکاری اصناف فارس در دوران شیوع کرونا از ابتدا تا کنون بیان کرد: تلاش برای تولید به طور مستمر و عدم توقف کارها انجام شده است و با برنامه ریزی های انجام شده، اصناف در ایام نوروز امسال تعطیل نشد و در شرایط حاضر با اوج گرفتن بیماری، انتظار همکاری از مشاغل گروه های اعلام شده را داریم.

وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بیش از هشت هزار و 700 واحد صنفی متخلف پلمب شد و ۳۷۴ هزار خودروی متخلف نیز به دلیل ممنوعیت تردد شبانه و ممنوعیت ورود و خروج در شهر های نارنجی و قرمز مشمول جریمه شدند.

کد خبر 1044952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha