ثبت‌نام ۱۱ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی روستاها

نجاتی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی روستاها در ۲ هزار و ۳۵۰ روستا برگزار می‌شود و ۱۱ هزار نفر برای حضور دراین انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند گفت: درانتخابات شورای شهر نیز چهار هزار و ۴۵۷ نفر ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره پنجم ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (یکشنبه 22 فروردین) در جمع خبرنگاران، پیرامون آخرین وضعیت انتخابات استان اظهار کرد: برابر برنامه زمان‌بندی شده که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ شد، خوشبختانه همه هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم اندیشیده و کار ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر در استان انجام شد.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان در شورای شهر استان چهار هزار و 457 نفر است که از این تعداد 411 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند افزود: تعداد داوطلبان شورای شهر در دوره ششم نسبت به دوره پنجم 10 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در 28 شهرستان، 68 بخش و 87 شهر استان برگزار می‌شود عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی روستاها در 2 هزار و 350 روستای استان برگزار می‌شود و تاکنون 11 هزار داوطلبان شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تمام هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها چه در رابطه با ثبت‌نام شورای اسلامی شهر و چه در روستاها صورت گرفته تصریح کرد: همه اقدامات ما برابر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و تمام راه‌ها و موضوعاتی که لازم است برای مقابله با ویروس کرونا در روز انتخابات مورد توجه باشد، بررسی شده است.

 

وی اضافه کرد: پیشنهاد شده که جهت جلوگیری از تراکم جمعیت تعداد شعب افزایش یابد و هر صندوقی بیش از یک هزار نفر نمی‌تواند اخذ رای کند؛ همچنین تمامی شعب با همکاری بهداشت و درمان ضدعفونی می‌شود و فاصله اجتماعی مورد توجه خواهد بود و انسال نیز اثر انگشت از رای‌دهندگان گرفته نمی‌شود.

 

نجاتی یاد آور شد: مردم کشور و به خصوص خوزستان تاکنون در همه در انتخابات خوش درخشیدند و امسال هم با توجه به افزایش تعداد داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، قطعا حضور پررنگی در این رویداد مهم خواهند داشت.

 

کد خبر 1044961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha