ستاد بازسازی روند بازسازی و بهسازی منازل را در اولویت  کارها قرار دهد

کلانتری از همه دستگاه‌های مرتبط با بازسازی شهرستان دنا و به ویژه ستاد بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف خواست سرعت در روند بازسازی و بهسازی را در اولویت همه کارها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۲ فروردین ماه) در سفری یک روزه و به صورت سرزده از روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا بازدید کرد.

 

«حسین کلانتری» از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی خانه های مردم قرار گرفت و با بازدید در محلات مختلف شهر سی سخت از نزدیک روند بازسازی خانه های سطح این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.

 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدیدها، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که قبل از پایان مرداد ماه مردم دنا در خانه های خود ساکن شوند.
 
 
وی روند بازسازی منازل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت ساخت و سازها نیز مطلوب بوده و از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.
 
 
کلانتری از همه دستگاه‌های مرتبط با بازسازی شهرستان دنا و به ویژه ستاد بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف خواست سرعت در روند بازسازی و بهسازی را در اولویت همه کارها قرار دهند و هیچ فرصتی را از دست ندهند تا به زودی شاهد اتمام و‌ تکمیل منازل مسکونی باشیم.
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استحکام منازل مسکونی و توجه به کیفیت به کارگیری مصالح از اولویت ها است، گفت: یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت که دیگر نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.
 
 
گفتنی است، زمین‌ لرزه‌ ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲:۳۴:۰۵ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌ سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
کد خبر 1044975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha