آخرین وضعیت مؤسسات قرآنی مراغه بررسی شد

چهار موسسه فرهنگی قرآن و عترت «تسنیم»، «هدایت» ، «نسیم حیات» و «ابا صالح المهدی(عج)» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مراغه فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به همراه مدیر موسسه مهد قرآن و عترت این استان از موسسه قرآنی « هدایت » مراغه بازدید کردند.

موسسه قران و عترت « هدایت » مراغه میزبان ابراهیم لایقی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رحیم وظیفه شعاع مدیر موسسه قرآن و عترت استان آذربایجان‌شرقی بود.

بنابر این گزارش، در این سفر یکروزه که  به همراه اعضاء هیئت مدیره موسسه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مراغه صورت گرفت، ساختمان موسسه قرآنی «هدایت» که یکی از ساختمانهای قدیمی مراغه بوده و در حال بازسازی توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مراغه است ، مورد بازدید قرار گرفت.

بررسی موانع و رفع مشکلات مد نظر کارشناسان و نیز مسائل موجود در روند بازسازی بصورت تخصصی و نیز اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع موانع مزبور از جمله مواردی بود که در این بازدید  مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، هم اکنون چهار موسسه فرهنگی قرآن و عترت «تسنیم»، «هدایت» ، «نسیم حیات» و «ابا صالح المهدی(عج)» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مراغه فعال هستند.  

کد خبر 1044989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha