پیروی از سبک زندگی و گفتمان علوی نجات بخش زندگی ماست

زارعی گفت: پیروی از سبک زندگی و گفتمان علوی نجات بخش زندگی ماست و صیانت از اهداف انقلاب و اسلام در ماه مبارک رمضان باید در دستور کار قرار گیرد.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اهمیت و منزلت آن در بین امت اسلام و مکتب حیاتبخش اسلام اشاره و اظهار کرد: تلاش داریم با وجود کرونا و محدودیت های مختلف، برنامه های ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه های ستاد کرونا باشد.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر افزود: ماه رمضان امسال هم مانند سال گذشته باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بدون تجمع برنامه های عبادی باشد و ما هم تابع دستورات رهبری و تبعیت از ستاد ملی کرونا هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال هم با روزه‌داری، تلاوت کلام وحی، خودسازی و سایر انجام وظایف شرعی بیش از گذشته حرمت میهمانی خدا را حفظ خواهیم کرد و برنامه های مختلف فرهنگی و دینی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

زارعی اظهار کرد: ذکر و یاد خدا و استغفار نقش مهمی در ارتباط با باری تعالی و سازندگی روحی و روانی دارد و تلاش داریم تا در ماه رمضان از ظرفیت های مختلف کانون های فرهنگی هنری برای توسعه برنامه های دینی در جامعه و در بین نسل جدید استفاده کنیم.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر با قدردانی از همراهی مردم به اهمیت توجه و رعایت نکات بهداشتی به خصوص توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از آن پرداخت و گفت: همراهی مردم نقش مهمی در کاهش بیماری و آسیب‌های آن دارد و در ماه رمضان این مساله باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

 

وی در ادامه به برکات ماه مبارک رمضان در آستانه ماه مهمانی خداوند اشاره کرد و گفت: برکت، رحمت و مغفرت از ویژگی های مهم ماه رمضان است و باید در این ماه مورد توجه باشد.

 

زارعی یادآور شد: با نگاه بخشش و رحمت و مغفرت باید وارد ماه رمضان شویم  و کمک به نیازمندان و تلاش برای غفران الهی در دستور کار قرار گیرد و کانون فرهنگی هنری مسجد روستای سمچول بهشهر هم با نگاه دستگیری از نیازمندان با تمام توان وارد کار شده است.

کد خبر 1044992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha